ďťż
Mount Power 6180 JAK ZDJĄĆ BLOKADE PREDKOŚCI Index ana pig Prawo jazdy ile ciągną
 

6180 JAK ZDJĄĆ BLOKADE PREDKOŚCI

prosze o pomoc mam masseya 6180 i ciagnie tylko 30km/h bo na 4 biegu nie dziala pawer shift jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))



Przy D-F wystarczy wyciągnac jakoms kosteke ale nie wiem jaką moze przy twoim jest tak samo

niewiem jaka kostke ? wie ktos moze jak to mozna zrobic zdejmowalem w nim caly ten pulpit/wyswietlacz i z tylu jest taka zaslepka gumowa a pod nia jest taka kostka z takimi przelacznikami od 1-8 i na 4 i8 jest inaczej niz na pozostalych od czego to mozer byc moze to to??pomozcie dzieki:)))

może ograniczenie power shiftu?



Na ppr czytałem kiedyś że w JD wystarczy wyjąć jakiś bezpiecznik. Niestety nie pamiętam dokładnie, jaki i nie jestem wogóle pewien czy to prawda zobacz sobie oznaczenia bezpieczników a jak masz ochotę to pogrzeb na ppr w dziale JD to może coś znajdziesz. Ja mam podobny problem w Fendzie tylko, że mi przełącza półbieg w dół powyżej 42,5 i jest to bardzo denerwujące na naszych dziurawych drogach bo byle kanał cię podrzuci i już bieg do dołu. Jak znajdziesz sposób to napisz koniecznie.

Ja niestety nie pomogę ale czy mógłbys napisać jak Ci sie sprawuje ten mf? Chodzi mi min. o jego zwrotność i zużycie paliwa przy lekkich pracach i czy uważasz że nadawałby się do opryskiwacza 2700 l i rozsiewacza nawozów 1 t. Z góry dzięki.

chyba przy tym elektrozaworach musi być jaki bezpiecznik, tak mi sie wydaje, ale 100 % nie wiem.

w 3635 pokazywał na datatronic(zanim się spalil komputer...) max 47.8km/h... skrzynia dynashift koła tył 20,8 r38
dynashift po odblokowaniu powiniem lecieć ok 40-45 km/h.
może najlepszym rozwiązaniem będzie podpytać gości w serwisie MFa jak to zrobić żeby za bardzo sobie grzebaniem życia nie skomplikować...

no wloanie sie juz zagrzewbalem i niewiem gdzxie szukac a co do pracy z lekkim sprzetem to nic na ten temat ci nie powiem bo on nie chodzi u mnie przy opryskach czy rozsiewaczach ,plug i agregat o wlasnie jak sadzicie czy 4.2 metr to za malo dla niego? bo cos mi sie tak wydaje ze on nawet tego nie czuje mam go od sirpniai jak wyrabialem to smigal z agreg. agrgat z przednim walkiem,brony,ipodwojny walek jak ktos ma ten ciagnik niech cos napisze aaaa o wlasnie bo ja mam 1,2,3,4 klase ziemi to jak ktos mam podobna gospodarke to piszcie:) dzieki no jak by ktos cos sie dowiedzial przypadkiem jak zdjac mu ta blokade z tego pawer shiftu to byl bym dozgonnie wdzieczny !!!!:))) :rolleyes:

massey'e mają DYNASHIFT !!!

no to wlasnie dyna shift-power shift amoze wzmacniacz momentu poje.. sie ale wiecie o co chodzi,a dodam jeszcze ze to wyglada tak ze ten dyna shift dziala na kazdym biegu i polowych iszosowych tylko na szosowysz nie dziala na 4 to czyli raczej napewno to bedzie blokada tego przyspieszacza!! ale jak to guwno odblokowac!!!!!!! :o :huh: <_< :mellow: :( :unsure:

Oj chyba źle spojżałem bo pisałem o JD 6810 a mowa jest o MF 6180 :huh:

Żeś se walnoł posta hihi :P :P

Żeś se walnoł posta hihi :P :P
Siema
Słuchajcie jak sie sprawuje wam skrzynia Powersfith? Bo czytalem ze MF-a lepiej nie kupowac z taka skrzynia bo sie piprzy. To prawda? Mi dokladnie chodzi o MF 8160 ale w mniejszych jest chyba taka sama.
Myslicie ze lepsza bedzie Dynashift?

od kiedy to powershift jest w Masseyach ?! zawsze była Dynashift ...

agronomek - miałem się dowiedzieć jak sie zdejmuję tą blokadę, sorki jakoś ostatnio się nie wiedziałem z tym mechanikiem, ale bądź cierpliwy myślę, że w niedługim czasie się z nim spotkam.

ogólnie to jest povershift a poszczególne nazwy to już pomysły producentów np. deltapover a właśćiwie to jest wzmacniacz momentu obrotowego 1 2 3...16 stopniowy

mniejsza o nazwe. wiec jak sie sprawuje skrzynia w MF-ach dokladnie to chodzi mi model 8160

siemka rajdzik ja sie dowiedzialem ze to za pomoca jakiegos programu sie da zrobic trtzeba sie podpiac do kompa pod kabina i cos tam przestawic ale moze jest inny sposob??:):) a co do tego kolesia to spoko narazie mi sie az tak nie piekli ;) siemka

sluchajcie ja mam to samo w NH G190, jesli wcisne przycisk auto cignik sie rozpedzi do 31km/h i dalej juz nie ciagnie jedzie wtedy na 16 biegu a ma 18. a jesli wylacze auto moge wlaczyc 18 bieg po zdjeciu nogi z gazu i nie przekroczeniu 31km/h wtedy jedzie tyle na niskich obrotacj jesli jednak poddam gazu automatycznie zrzuci do 16 biegu zeby nie przekroczyc 30 km/h, wiecie jak sie pozbyc tego? czy to tylko przez serwis mozna zalatwic bo slyszalem ze komp tak jest ustawiony na taka predkosc i dlatego

dokladnie blokada predkosci w MFie dziala bo jest tak zaprogramowany komputer pokladowy pod kabina , jak byli u mnie mechanicy z firmy POLFARMER z Borków Kosów k/ Siedlec mówili ze oni moga taa blokade zdjac :lol:

siemka
umnie tez byl koles z serwisu i wgral inne oprogramowanie, teraz ciagnik gna 43 km/h :D
wzial za to 500zl <_<

Ktoś tam pisał że w DF wystarczy wyjąć bezpiecznik...a właśnie ze nie bo musowy tu będzie przyjazd serwisu z komputerkiem z odpowiednimi kabelkami + oprogramowanie :) ja w swoim k100 wyciągałem bezpieczniki po kolei to praktycznie jakiego bym nie wyjął to ciągnik nie chciał zapalić :/


siemka
umnie tez byl koles z serwisu i wgral inne oprogramowanie, teraz ciagnik gna 43 km/h :D
wzial za to 500zl <_<


a z kąd byli u ciebie bo tez to mam w 6160 i mnie to wkurza

A wie ktoś, jak przełączyć wskazania prędkościomierza z mil na kilometry? U mnie chyba pokazuje w milach, bo leci maks. 24,7.

wszystko musisz komputerowo robić - nowe oprogramowanie <wie ktoś jak zdjęć blokade prędkości?? i jaki jest tego koszt przy ciągniku mf 6160???>

Mi Piotr Suchocki przeprogramowywał komputer.

masz moze namiar?? i ile wzioł??

U mnie to było w ramach naprawy ciągnika, wiec nie wiem, ile bierze za podpięcie się.

Dwoniłem do tego który ci mf robił i powiedział ze ściągnięcie blokady to do 1tyś zł. bo rewers elektrohydrauliczny a zwykły taniej - tylko co ma rewers do znaczenia??

Ja się pytałem mechanika i mówił że za 600zł może zdjąć :).

korbanki za 360zł ale drugie tyle dojazd <_<


A wie ktoś, jak przełączyć wskazania prędkościomierza z mil na kilometry? U mnie chyba pokazuje w milach, bo leci maks. 24,7.
z tyłu licznika masz "zworki" i czeba je odpowiednio poprzekładać w zależności jakie masz opony itp

"DURAS" chodzi ci o te przesuwki które są za licznikiem po odkręceniu panelu jest ich tam kilka ułożonych w jednym rządku i są ponumerowane tak?.

dokładnie tak jak piszesz

Dzięki za odpowiedz ciekawiło mnie po prostu od czego to jest a czy czasami przy liczniku również nie ma takich przesuwek bo już nie pamiętam a licznika nie będę rozkręcał na razie pewnie.

a jak to ma wyglądac i jak to ustawić ?? w którym miejscu to jest??
moze dało by sie przełożyć zeby mniej pokazywał i wtedy później by komp blokował predkość?? B)

Tak jak wcześniej napisałem znajduje się to pod licznikiem czy mówiąc fachowo pod tablicą instrumentów okręcasz cztery śrubki i odpinasz jedną kostkę i cały panel masz w dłoni :) jak to ustawić nie mam pojęcia i wątpię czy po zmianie jeżeli miałby pokazywać mniejszą prędkość raczej to nie jest powiązane i nie uzyskasz większej prędkości o ile pamiętam to masz dynashifta 32/32 jak są wszystkie półbiegi na 4 biegu to nie wiem czego szukać aby ciągnik jechał szybciej ktoś opisywał że trzeba przeprogramować go a w przypadku speed shift 16/16 potrzeba ingerować w przekładnie odpowiednia zamiana trybów o ile pamiętam.

predkość to nie problem do tygodnia bedzie spec do naprawy podnośnikka i za 500zł. ściagnie tą blokade - ciekawe ile poleci :P :P

To nie przepłacisz ;) jak chce za to 500zł pytałem się jednego mechanika to również tyle zaśpiewał ciągnik będzie jechał szybciej około 8-10km/h.